متلاشی شدن باند توزیع کننده شیشه و هروئین در فاریاب

به گزارش رکنا ، رئیس حوزه قضایی فاریاب با اشاره به دستگیری اعضای یک شبکه توزیع مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در فاریاب کرمان، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

سالاری اظهار داشت: طی چند روز گذشته در دو عملیات جداگانه ماموران پاسگاه زهمکان موفق به کشف یک محموله ۳۰ کیلوگرمی هروئین و ۳۰ کیلوگرمی شیشه به همراه ۲۵کیلوگرمی مرفین از سوداگران مرگ شدند.

وی با اعلام اینکه در این رابطه دو قاچاقچی بازداشت شدند، عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه از متهمان مشخص شد، این افراد به صورت سازمان یافته و شبکه‌ای محموله‌های هروئین و شیشه را از مرز‌های شرقی کشور به سمت استان‌های مرکزی کشور منتقل و توزیع می‌کردند.

سالاری خاطرنشان ساخت: قاچاقچیان از خودروهای مدل بالا برای انتقال این محموله‌های مواد مخدر استفاده می‌کردند و با توجه به اینکه خودرو‌های متهمین مجهز به GPS و سایر تجهیزات الکترونیکی بوده است توسط سایر اعضای باند قابل ردیابی و شناسایی بوده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب اعلام کرد: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟