کشف بیش از 2 هزار لاستیک سرقتی  از 6 واحد صنفی در تهران

به گزارش رکنا ، سرپرست معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت گفت: در این طرح 6 واحد صنفی متخلف، پلمب و بیش از 2 هزار حلقه لاستیک و رینگ سرقتی خودرو کشف شد.

سرهنگ "عبدالله مومنی" در توضیح این خبر، اظهار داشت: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در یک عملیات مشترک با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی طرح مبارزه با خریداران و فروشندگان اموال سرقتی را در شهر تهران اجرا کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح مشترک، مأموران از 6 واحد صنفی رینگ و لاستیک دست دوم بازدید، که به دلیل نگهداری غیر مجاز اقلام و کالاهای موجود و خرید و فروش اموال سرقتی، تعداد 4 واحد صنفی متخلف با دستور قضائی پلمپ شد و 2 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

مومنی با اشاره به اینکه در این رابطه 6 متهم دستگیر شده اند، ابراز داشت: در مجموع تعداد 2هزار و 150حلقه لاستیک دست دوم، تعداد 173 عدد رینگ خالی و تعداد 225 عدد رینگ و لاستیک دست دوم کشف و متهمان به همراه اقلام کشف شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان، خواست: در صورت مشاهده هر گونه جرمی، از طریق پل ارتباطی110 موضوع را با پلیس درمیان بگذارند تا در اسرع وقت موضوع اعلامی مورد بررسی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟