دستگیری سارقان حرفه ای قطعات موتورسیکلت در نیشابور

به گزارش رکنا، ، سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات موتورسیکلت در یکی از مناطق شهر نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 قدس این شهرستان قرار گرفت .
وی خاطرنشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 با بررسی زمان و مکان سرقت ها و افزایش گشت های نامحسوس فردی را در حال سرقت کیلومتر یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.
سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 32 فقره سرقت لوازم و قطعات موتورسیکلت در سطح شهر نیشابور با کمک 5 تن از دوستانش اعتراف که دیگر همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضایی در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه و کشف تعداد زیادی لوازم و قطعات مسروقه از وی، بیان داشت: تحقیقات با دستور مقام قضایی در این باره ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه ای از وقوع چنین سرقت هایی داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟