خودروهای سارق حرفه ای احشام هم سرقتی بود

به گزارش رکنا ، سرهنگ «حسین دهقانپور»در تشریح این خبر گفت : در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در سطح روستاهای نیشابور نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 12 جمهوری شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی گزارش آخرین سرقت مشخص شد سارق شبانه با نفوذ به محل نگهداری احشام تعداد دو رأس گوسفند را سرقت کرده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری پراید از محل متواری شده است .

سرهنگ دهقانپور با بیان اینکه ماموران حین رسیدگی به پرونده متوجه سرقت های دیگری با خودروهای پراید شدند اظهار داشت :ماموران با کمک دوربین های مدار بسته به یکی از سارقان سابقه‌دار مظنون که پس از هماهنگی های قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد زیادی لوازم داخل خودرو مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد :متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به4فقره سرقت خودرو پراید، 4فقره سرقت احشام، 6فقره سرقت از باغ های حاشیه شهر نیشابور اعتراف که خودروهای پراید که با آن ها مرتکب سرقت ودراطراف شهر رها کرده بود نیز کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد :با دستور قضایی تحقیقات دراین باره ادامه داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟