به گزارش رکنا،  پلیس سرهنگ "محمد رازقی" گفت: در ساعت 09:30 صبح امروز در مسیر آزادگان شرق به غرب، قبل از دستواره یک دستگاه اتوبوس بیابانی با تریلری که در همان مسیر در حال تردد بود، برخورد می کند.

وی بیان داشت: بلافاصله تیم های کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شدند و ضمن ایمن سازی اطراف محل تصادف به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند.

رازقی ادامه داد: راننده اتوبوس که توجه کافی به جلو نداشته پس از دیدن لحظه تصادف، پا روی ترمز می گزارد و چون اتوبوس وی با تریلر برخورد می کند هر دو چرخ جلویی اتوبوس با تریلر درگیر شده و ترمز اتوبوس نیز قفل می شود.

این مقام انتظامی افزود : به همین علت عملیات در آوردن اتوبوس از پشت تریلر از طریق دنده عقب آمدن اتوبوس امکان پذیر نبود و با حضور جرثقیل سنگین راهور اتوبوس از موقعیت خارج شده و به پهلوگاه کناری اتوبان منتقل می شود.

وی در خصوص علت حادثه گفت: عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس علت این تصادف است که موجب ایراد خسارت به اتوبوس و تریلر شده و باعث شد ترافیک سنگینی را در این محور شاهد باشیم.

رازقی از رانندگان وسایل نقلیه مخصوصا رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست: تا با رعایت قوانین و مقررات، تمام حواس و توجه خود را هنگام رانندگی به جلو معطوف کنند چرا که یک لحظه حواس پرتی باعث بروز چنین حوادثی خواهد شد.

بنا بر این گزارش خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟