به گزارش رکنا ، جانشین پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب گفت : در ساعت ۰۷:۴۳ صبح مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ یک دستگاه تریلی که از مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام بالاتر از آزادگان مشغول تردد بوده ناگهان با اتوبوس شرکت واحد به شدت برخورد می کند .

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ادامه داد : این تریلی که در مسیر جنوب به شمال فداییان اسلام بالاتر از آزادگان مشغول تردد بوده با یکدستگاه اتوبوس شرکت واحد که در همان مسیر مشغول حرکت بوده و مسافر نیز داشته به شدت برخورد می کند و باعث رقم خوردن حادثه ای ناگوار می گردد .

وی افزود : بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل حادثه به منظور عدم رخ دادن حوادث بعدی ، مشغول بررسی علل و عوامل این تصادف شدند .

موسوی پور گفت : تیم اورژانس نیز سریعا به محل تصادف آمدند و مجروحان حادثه را که ۱۱ نفر بودند از اتوبوس خارج نموده و درمان سرپایی را تا رسیدن آمبولانس و اعزام مصدومان به بیمارستان انجام دادند.

با بررسی های بعمل آمده توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب ، معلوم شد عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلی باعث این حادثه گردیده است و این بی احتیاطی و بی موالاتی باعث شد که ۱۱ نفر از همشهریان راهی بیمارستان گردند و ترافیک شدیدی در محدوده محل تصادف ایجاد شود که با حضور به موقع همکاران و استقرار جرثقیل سنگین در محدوده و جابجایی اتوبوس و تریلی توانستیم ترافیک را کنترل کرده و لحظاتی بعد عبور و مرور به وضعیت عادی خود بازگشت .

وی ادامه داد : رانندگان خودروهای سنگین توجه داشته باشند یک لحظه حواس پرتی و عدم توجه به جلو ، باعث می‌شود دیگر کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و چنانچه خودوری سواری و عابری در این مسیر باشد خدای ناکرده حوادث ناگواری رقم خواهد خورد که جبران آنها امکان پذیر نمی باشد . پس چنانچه راننده خودروی سنگین نیاز به استراحت دارد می بایست از رانندگی در این شرایط خوددرای نماید .

وی گفت : خوشبختانه ۷ نفر از مصدومان پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند و۴ نفر دیگر نیز مشغول مداوا هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟