آماده باش آتش نشانی با پمپ‌های آب‌کش

به گزارش رکنا ، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص اقدامات سازمان آتش نشانی شهر تهران برای مقابله با آب‌گرفتگی و رفع آب‌گرفتگی‌های مقطعی گفت: سازمان آتش نشانی به جهت ماهیت کار خود به صورت دائم در آماده باش به سر می‌برد.

وی گفت: اما در مقاطعی با توجه به اتفاقات و پیش بینی‌هایی که می‌شود برنامه‌ریزی برای اقدامات بیشتر و همچنین تمهیدات لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص بارندگی در شهر تهران انواع و اقسام پمپ‌های آب کش نظیر تک‌فاز، سه فاز، خودرویی و موتوری در ردیف عملیاتی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین خودروهای امدادی و احتیاط به خط شده تا در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام شده و اقدام به عملیات کنند.

جلال ملکی خاطرنشان کرد: از سه روز قبل در گوشه و کنار شهر تهران آب‌گرفتگی‌هایی عمدتا در نقاط قدیمی شهر ایجاد شده است که برای تخلیه آب همکارانم به این نقاط اعزم شده اند.

وی تصریح کرد: البته خوشبختانه در این چند روز هیچ حادثه خاص و بزرگی رخ نداده است و از این بابت خدا را شاکریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟