15 سارق مسلح در سراوان به دام افتادند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان سراوان 15 سارق مسلح دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار محمد قنبری اظهار کرد: روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در منطقه جالق شهرستان سراوان به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پیشگیری سرقت ها و هشدار به سارقان می باشد تصریح کرد: در این طرح تیم های از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری پس از شناسایی مخفیگاه تعدادی از افراد سابقه دار منطقه جالق در یک عملیات منسجم و هماهنگ15 نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضائی را دستگیر کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه قبضه اسلحه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زن،7 تیغه خشاب کلت کمری،4 تیغه خشاب کلاش به همراه ۱۵۲۱فشنگ جنگی مربوطه،۱۱۰عدد فشنگ جنگی کلت کمری،۱۰عدد فشنگ اسلحه شکاری،4قبضه شمشیر و قمه،یک عدد گرز کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 8 دستگاه موتورسیکلت در این طرح خاطر نشان کرد: اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی با مخلان نظم و آرامش مردم با جدیت و اقتدار برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟