به گزارش رکنا، کیوان کاظم صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای صنفی متخلف هشدارها را جدی بگیرند و با عملکرد ضعیف اجازه ندهند که مجبور به تعطیلی کامل مجموعه های خدماتی متخلف باشیم.

وی اضافه کرد: طبق دستور فرماندار در جریان بازدیدهای تیم بازرسی شهرستان کرج، در روزهای پایانی هفته که حجم و تراکم حضور گردشگران و مردم نیز از مسیر پر تردد کرج -‌ چالوس افزایش پیدا می کند به منظور رصد نحوه ارائه خدمات تعدادی از باغ رستوران های این محور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بازرسی فرمانداری کرج افزود: به جهت عدم رعایت موارد بهداشتی و سطح ضعیف خدمات دو باغ رستوران در محور کرج - چالوس پلمب شد.

کاظم گفت: هشدار تیم بازرسی به واحدهای صنفی است که سلامت مردم را نشانه گرفته اند، توصیه ها و بازدیدهای سرزده جدی است و با افرادی که سلامت شهروندان برایشان اهمیتی ندارد نه تنها پلمپ چند روزه که در صورت عدم رفع نواقص تعطیلی کامل واحد صنفی خود را شاهد خواهند بود.

وی افزود: طرح برخورد با اماکن صنفی متخلف به خصوص باغ ها و سفره‌خانه‌ها و تورهای گردشگری غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است و ظرف یک هفته از فعالیت سه واحد صنفی متخلف جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس بازرسی فرمانداری کرج افزود: تخلفات صنفی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می‌کنیم و در راستای مقررات مربوطه ضمن تشدید نظارت‌های صنفی متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟