به گزارش رکنا،  رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور از وقوع حریق در جاده مخصوص و همکاری پلیس راهور با آتش نشانان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

 سرهنگ "محمد رازقی" بیان داشت: در ساعت 18:25 روز گذشته در مسیر شرق به غرب خیابان مخصوص قبل از 4راه ایران خودرو مقابل کارخانه رنگ سایپا (منطقه21)آتش سوزی و حریق رخ می دهد .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پس از دریافت این خبر، بلافاصله تیمی از نیروهای آتش نشانی و عوامل منطقه 21پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند و مشغول امداد رسانی، اطفا حریق و روان سازی ترافیک شدند .

رازقی افزود : در این بین ماموران زحمت کش آتش نشانی احتمال می دهند که فرد و یا افرادی در این محل گرفتار شده اند و به علت وجود حریق در اطراف خود نمی توانند از این محل خارج شوند که ماموران آتش نشانی قبل از شعله ور شدن بیش از حد آتش و با مهارت و تخصص و شجاعتی که از خود نشان دادند وارد آنجا شده و افراد را از آن خارج و مشغول اطفاء حریق شدند.

این مقام انتظامی گفت: تیم های مستقر شده پلیس راه پایتخت در این حال مشغول روان سازی ترافیکی بودند که بیرون از ساختمان به دلیل تماشای این آتش سوزی ایجاد شده بود و خوشبختانه با حضور و تلاش پلیس راهور خودروهای امدادی و تیم های آتش نشانی بعدی که قصد امداد رسانی داشتند به موقع توانستد در محل حاضر شوند و اقدامات امدادی خود را شروع کنند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و پس از گذشت مدتی، ترافیک روان و اوضاع به حالت قبلی خود بازگشت.

وی از رانندگان خواست: در موقع دیدن حوادثی این چنینی به هیچ عنوان به تماشای حادثه نایستند چرا که شاید تیم های امدادی و آتش نشانی و آمبولانس پشت بار ترافیکی بمانند و به موقع به محل ماموریت خود نرسند.

علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟