به گزارش رکنا، سرهنگ "سید مجید فیض جعفری" از پاکسازی پارک ابن سینا کرج خبر داد .

وی با بیان این که تامین امنیت پارک ها و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی جزو اولویت های پلیس است و تامین امنیت در این مکان ها بسیار حائز اهمیت است گفت : در همین راستا نیز طرح پاکسازی پارک ابن سینا در منطقه حیدرآباد کرج با حضور عوامل سرکلانتری دوم ، کلانتری 32 حصارک بالا و با همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی استان البرز اجرا شد .

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت : در اجرای طرح های پاکسازی اماکن تفریحی که از مطالبات شهروندان است، تمامی پارک ها و تفرجگاه های شهرکرج و سایر کلان شهرهای استان از وجود معتادان ، خرده فروشان مواد مخدر ، مزاحمان خانواده ها و اراذل و اوباش پاکسازی می شود .

وی گفت : در اجرای طرح پاکسازی در پارک ابن سینا تعداد 11 معتاد متجاهر از سطح پارک جمع آوری و 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد .

سرهنگ فیض جعفری از مردم خواست : در صورت مشاهده مزاحمان و ناامن کنندگان در پارک ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و تخلفات را گزارش کنند و بدانند که امن کردن پارک ها جزو وظایف پلیس است و ماموران با این موارد برخورد خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت : طرح های پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در تمام طول سال به ویژه در ایام تابستان به صورت مستمر اجرا می شود تا خانواده با آرامش و امنیت خاطر اوقات فراغت خود را در این مکان ها بگذرانندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟