دستگیری سوداگران مرگ در ایرانشهر / توقیف پژو با محموله افیونی

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به یکی از مناطق کوهستانی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و نیکشهر پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی سرانجام شب گذشته محل دپو محموله مواد مخدر را در یکی از مناطق صعب العبور شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: تکاوران پلیس که در یک عملیات حساب شده محل را محاصره کرده بودند، هنگام جابه جایی محموله توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه پژو 405 با آنها درگیر شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در این درگیری مسلحانه که 4 ساعت به طول انجامید سوداگران مرگ با آتش پر حجم تکاوران پلیس به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان اظهار داشت: در ادامه این عملیات در بازرسی از خودرو و پاک سازی محل دپو که در درگیری طعمه حریق شده بود در مجموع 2 تن و 766 کیلو و 950 گرم مواد مخدر شامل 2 تن و 610 کیلو و 250 گرم تریاک، 156 کیلو و 700 گرم حشیش، 3 تیغه خشاب اسلحه کلاش حاوی ۳۰ فشنگ جنگی و یک عدد نارنجک دستی کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟