کشف یک تن انواع مواد مخدر در استان البرز

به گزارش رکنا ، سردار"عباسعلی محمدیان"در جمع خبرنگاران گفت : در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر،طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

البرززززززز

این مقام ارشد انتظامی افزود : طی این مدت 29 قاچاقچی ، 298 نگهدارنده ، 91 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 487 معتاد جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز ترک اعتیاد شدند .

البرززز

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : در سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مقدار 10 هزارو 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شدکه بیش از 7 هزار کیلوگرم در داخل استان و بقیه طی عملیات مشترک با سایر استان های دیگر کشف شده است .

البرز

وی یکی از اولویت های مهم پلیس استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و گفت : خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند .

فرمانده انتظامی استان البرز به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود : طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟