به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 124 قلهک با اعلام این خبر گفت: از کارگاه بسته بندی برنج های تقلب، یک هزار و 520 کیلوگرم برنج تقلبی کشف شد.

سرهنگ "محمد قدیمی" بیان داشت: با دریافت خبری منبی اینکه فردی با احداث کارگاهی در جنوب تهران برنج های با رزش پایین تر را در کیسه برنج های دارای برند پر و پس از بسته بندی با هولوی شرکت های معروف به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری موفق به شناسایی کارگاه برنج های تقلبی در جنوب تهران شدند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به کارگاه متهم اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل، ماموران مشاهده کردند فردی در حال بسته بندی برنج های تقلبی و ریختن آنها در کیسه های برند و معروف تر می باشد و بررسی های بیشتر حکایت از این داشت که در این محل 2دستگاه دوخت کیسه و تعدادی هولوگرام و لیبل مربوط به برنج های مرغوب ایرانی وجود دارد.

سرهنگ قدیمی افزود: متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی اش را اعتراف کرد و بیان داشت: برنج ها را با دستگاه پر می کنم و از بازار کیسه های برنج هندی بی نام و نشان که از لحاظ ارزش ریالی پایین ترین قیمت را در بازار دارد، خریداری می کنم و سپس در کیسه هایی با لوگوی های برند می ریزم که ارزش بیشتری دارند.

بنا براین گزارش در این کارگاه تعداد 152 کیسه ده کلیویی آماده برای توزیع جمعا به مقدار یک هزار و 520 کیلو گرم برنج تقلبی کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟