دستگیری سارق سابقه‌دار ۱۰۰ رأس احشام در طبس

به گزارش رکنا، سعید دادگر اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستاهای حاشیه شهر «طبس» موضوع به‌صورت ویژه پیگیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با بررسی محل سرقت متوجه شدند که احشام مسروقه با یک خودروی سنگین منتقل شده‌اند که بلافاصله طرح مهار اجرایی شد و موضوع به سایر شهرهای اطراف نیز اطلاع داده شد.

جانشین انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تحقیقات مأموران حاکی از این بود که خودروی حامل احشام سرقت‌شده از شهرستان طبس خارج شده و در یکی از شهرهای اطراف در حال تردد است که بلافاصله اقدامات پلیسی انجام و خودرو توقیف شد و مأموران سارق احشام را در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

دادگر تصریح کرد: سارق 33 ساله که از مجرمان سابقه‌دار است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت احشام از روستای دشتغران شهرستان طبس اعتراف کرد و 62 رأس از احشام سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به ارزش حدود چهار میلیارد ریالی احشام مسروقه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان احتمالی وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟