به گزارش رکنا،سید جلال ملکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص برگزاری نودمین دربی پایتخت گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روز یکشنبه قرار است مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

وی افزود:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همچون سایر مسابقات ورزشی که سازمان آتش نشانی تهران به واسطه حجم تماشاگران اقدامات و تمهیداتی را می‌اندیشد برای این بازی نیز اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌علی رغم آماده باش کامل ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی موجود در شهر تهران ایستگاه شماره ۲۰ که در مجاورت ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده باش کامل به سر می‌برد.

ملکی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همچنین در کنار آماده باش این ایستگاه یک گروه ۶۰ نفره از آتش‌نشانان به همراه بیست و یک دستگاه خودروی سبک و سنگین در اطراف ورزشگاه آزادی میادین و اتوبانهای اطراف استقرار پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان آتش نشانی از ساعت های ابتدایی روز یکشنبه در محل های از پیش تعیین شده استقرار پیدا خواهند کرد و برای رصد وضعیت ایمنی ورزشگاه اقدام لازم را خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنار این اقدام مسئولان ایستگاه های آتش نشانی محدوده غرب تهران به همراه وسایل نقلیه که در اختیار دارند اقدام به گشت زنی در اطراف ورزشگاه و محدوده های مشخص شده خواهند کرد تا اگر مشکلی وجود داشته باشد به سرعت آن را برطرف کند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی از شهروندان خواست تا در صورت بروز حادثه نسبت به همکاری با ماموران سازمان آتش نشانی اقدام کنند و همچنین شرایطی فراهم کنند تا افراد کوچکتر و نیازمند کمک سریعتر نجات یابند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟