به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین حسین زاده"  اظهار داشت: ساعت 4 عصر هفدهم شهریورماه ماموران انتظامی کلانتری 158 کیانشهر، هنگام گشت زنی در اتوبان بعثت متوجه بارگیری خودروی وانت از یک دستگاه خودروی اتوبوس شدند که به طرز مشکوکی در حال انتقال مقادیر فراوانی محموله های بسته بندی شده، از خودروی اتوبوس به یک دستگاه خودروی وانت بودند که ماموران پس از مشاهده خودروها، آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع به خودروها نزدیک شدند، گفت: راننده خودروی اتوبوس به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری ولی راننده خودروی وانت دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس، نمی داد؛ محموله آنها مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد محموله شامل کتانی و پوشاک دست دوم می باشد که فاقد مجوزهای گمرکی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی انجام شده ماموران موفق شدند 200 جفت کتانی و 150 کیلوگرم البسه دست دوم بدون مجوزهای گمرکی کشف و در نهایت متهم به قاچاق کالا و خرید آنها بدون مجوزهای گمرکی در شهری های جنوبی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزشی ریال کالاهای کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و دستگیری متهم متواری نیز در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟