تجاوز به دختر 14 ساله توسط 4 شیطان امریکایی در خانه زن فاسد!

به گزارش رکنا، در شهر یوتای آمریکا 4 مرد به جرم شرارت و تجاوز به یک دختر  در حالی‌که مادرش در گاراژ خانه مشغول مصرف مواد مخدر شیشه بود، به زندان محکوم شدند.

دختر 9 ساله به همراه مادرش به منزلی رفتند تا با زنی که مادرش با وی در زندان آشنا شده بود ملاقات کنند. مادر دخترش را در اتاقی دیگر روی کاناپه خواباند و با دوستش برای مصرف شیشه به گاراژ منزل رفتند.

وقتی که مادر به اتاق برگشت دید که دخترش در‌حالی‌که لباس‌هایش وضعیتی نامرتب دارد روی کاناپه نشسته و بسیار ناراحت و آشفته است، اما هر چه از دختر علت را پرسید او چیزی نگفت. روز بعد دختر به مادرش گفت که 4 نفر مرد در داخل خانه‌ای که دیروز همراه هم به آنجا رفته بودند او را به زور به اتاق خواب منزل برده و به‌صورت وحشیانه‌ای به او تجاوز کرده‌اند.

تجاوز دور از چشم مادر دختر بی گناه

دختر به مادرش گفت که یکی از متجاوزان او را تهدید کرده است که اگر در مورد اتفاقی که در آن منزل برایش افتاده به کسی چیزی بگوید،‌ او را خواهد کشت.مادر بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داد و دختر یکی از 4 شرور متجاوز را به نام«لارسون جیمز ران دیو» 36 ساله از روی عکسش شناسایی و پلیس او را بازداشت کرد.

ران دیو در بازجویی اولیه به پلیس گفت که 3 مرد شرور دیگر به همراه دوست مادر دختر 9 ساله جهت انجام کارهای شخصی به شهر «مونتانا» سفر کرده‌اند و او نمی‌داند که چه زمانی به یوتا بازمی‌گردند.بر اساس گزارش کلانتر «یونیتا کانتی»، 3 مرد متجاوز دیگر به نام‌های «جوزیا ران دیو» 20 ساله،‌«جری فتایپ» 29 ساله و «رندال فلتایپ» 26 ساله دستگیر شدند.

پلیس پس از اخذ حکم بازرسی محل وقوع جرم، به بازرسی منزل متهمان پرداخت مدارک جرم را از اتاق خواب خانه به اضافه مواد مخدر ماری‌جوانا و شیشه کشف و ضبط کرد.اگرچه متهم اصلی پرونده لارسون ران‌دو حاضر شد با پلیس همکاری کند ما با رد اتهامات وارده به خودش گفت که او در ارتکاب این جرم نقشی نداشته است.

هر 4 مرد مجرم به اتهام شرارت و تجاوز به عنف از نوع درجه 1 به زندان محکوم و به زندان «یونیتا کانتی» منتقل شدند.دفتر کلانتر یونیتا کانتی به رسانه ها گفت که سرپرستی دختر 9 ساله از مادرش گرفته شده و پس از این تحت حمایت و سرپرستی ایالتی قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟