به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد رازقی گفت: ساعت 10 صبح روز گذشته در مسیر غرب به شرق آزاد راه قبل از پل شرقی استادیوم (منطقه27) خودروی ام وی ام به شدت با گاردریل وسط آزادراه برخورد می کند .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : پس از این برخورد به سمت ۵ خودروی دیگر رفته و به ترتیب با ۲۰۶، پراید ، ۴۰۵ و وانت و پراید برخورد می کند و به سمت مخالف برگشته و سپس متوقف می گردد .

وی گفت : پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند .

وی افزود : تیم های امدادی و اورژانس نیز به موقع در محل حاضر بودند و مصدوم را که راننده ام وی ام بود پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل کردند .

رازقی در خصوص علت این حادثه گفت : از آنجا که در لحظه برخورد راننده تشنج کرده ، علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه (به علت تشنج راننده) است که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری گردید.

وی از رانندگان خواست در موقع وقوع این چنین تصادفاتی به تماشای حادثه نپردازند و با رد شدن از آن اجازه دهند تا نیروهای پلیس و امدادی به موقع بتوانند در محل وقوع حوادث حاضر شوند ، چرا که در حادثه دیروز ترافیک سنگینی به همین علت در محل حادثه ایجاد شده بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 500894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟