به گزارش رکنا، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در این راستا با تلاش بی وقفه عوامل پلیس آگاهی استان در اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت فردی یا افرادی برای انتقال مقادیر زیادی سیگار به طور قاچاق با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از استان های شمال غربی کشور به استان تهران محرز شد.

رئیس پلیس استان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان "زنجان" قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: با بکارگیری امکانات فنی و انجام اقدامات مراقبتی در نهایت عوامل پلیس آگاهی استان زنجان موفق به شناسائی خودروی مورد نظر در محور های مواصلاتی زنجان و توقیف آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی در تصریح خبر اظهار داشت: در بازرسی از اتوبوس توقیفی ماموران پلیس زنجان تعداد۹۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی را که بطور ماهرانه ای در اتوبوس مورد نظر جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سردار حاجیان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضائی استان زنجان معرفی شدند خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟