به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "کاووس حبیبی" اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامیون‌های حامل بار آهن آلات و مواد غذایی در شهرستان شیراز و سپس رها کردن خودروها پس از تخلیه بار به صورت بلاصاحب، شناسایی و دستگیری باند سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند 2 نفر افاغنه در یک گاراژ در یکی از محله های شیراز حدود 115 تن آهن الات و مواد غذایی مسروقه خریداری و دپو کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و 2 نفر مالخر اموال مسروقه را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه اقرار کردند از 5 نفر که اعضای یک باند هستند آهن آلات خریداری کرده‌اند.

سرهنگ "حبیبی" با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 5 سارق که اعضای یک باند بودند را شناسایی و دستگیر کنند، عنوان داشت: متهمان در بازجویی اولیه به سرقت 6 دستگاه خودرو سنگین حامل بار آهن آلات و مواد غذایی اقرار کردند.

جانشین پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در این خصوص، میزان 115 تن آهن‌آلات و مواد غذایی مسروقه که برابر نظر کارشناسان، 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، کشف شده است، گفت: هر 7 نفر مالخر و سارقان پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟