به گزارش رکنا، این حادثه در شهر دیتون واقع در ایالت اوهایوی آمریکا پس از آن رخ داد که یکدستگاه خودروی پلیس به سرقت رفته بود.

شروع ماجرا اندکی پس از ساعت هفت شب گذشته بود یعنی زمانی که در پی تماس مردمی یک مورد حمله با سلاح سرد به اداره پلیس دیتون گزارش شد. ماموران پس از حضور در صحنه متوجه شدند که عامل حمله متواری شده است.

دقایقی از حضور ماموران در محل نمی گذشت که فردی در تماس با فوریت های پلیسی 911 آمریکا از برخورد یکدستگاه خودرو با درخت خبر داد.

وقتی ماموران اداره پلیس دیتون به محل تصادف رفتند متوجه شدند راننده این خودرو همان عامل حمله با سلاح سرد است که متواری شده بود.

راننده خودروی حادثه دید, خودرو یکی از ماموران پلیس را که در صحنه تصادف حاضر شده بود سرقت کرد و از صحنه متواری شد. فرد مظنون با خودروی مسروقه پلیس درحال فرار بود که با دو دستگاه خودروی پارک شده در مقابل کتابخانه عمومی شهر دیتون برخورد کرد.

سرهنگ اریک هندرسون مامور کلانتری شهر دیتون گفت: زخمی های حادثه از دو خودروی دیگری که صحنه بودند خارج و به بیمارستان های مختلف منتقل شدند.

سی ان ان افزود: هفت نفر از کسانی - که در زمان سانحه داخل خودروهای پارک شده نشسته بودند - کودک بودند که دو نفر از آنها پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. فرد مظنون بازداشت شده است. دو مامور پلیس نیز به صورت سطحی زخمی شدند. این حادثه کمتر از یک ماه پس از تیراندازی جمعی در شهر دیتون رخ می دهد که در آن 9 نفر کشته شده بودند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟