به گزارش گروه حوادث رکنا، عبدالمجید کرمی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف خودرو در شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در خصوص چگونگی وقوع سرقت افزود: سارقان در پوشش مسافر، خودرو را دربست و با پیشنهاد کرایه بالا و نامتعارف رانندگان خودروهای شخصی مسافر کش را تطمیع کرده و در بین راه در فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد از نوع چاقو و قمه و ضرب و شتم رانندگان ، خودرو را سرقت و متواری می شدند.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش های شبانه روزی نهایتا سه باند مختلف از سارقان بعنف شامل ۸ نفر سارق و مالخر در یکی از استان های شرقی همجوار شناسایی و طی سه عملیات جداگانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه سارقان تا کنون به ۶ فقره سرقت بعنف خودرو معترف شدند ، خاطر نشان کرد: خودروهای کشف شده با هماهنگی مقام قضائی با تنظیم صورتجلسه به مالباختگان تحویل و متهمان دستگیر شده نیز در با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کرمی با هدف پیشگیری از وقوع سرقت بعنف خودرو و جرم مشابه در استان، از عموم رانندگان مسافر بر شخصی و عمومی خواست ضمن توجه جدی به این موضوع ، از پذیرش هرگونه مواد خوراکی از مسافران و سرنشینان خودرو خودداری و در حین جابجای و انتقال مسافران ناشناس بویژه در ساعات پایانی شب هرگز فریب پیشنهاد کرایه های بالا و نامتعارف از سوی مسافران نخورند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک ، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟