به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق دوچرخه ها در کرج خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ ساختمان ها اعتراف کرد.

حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کلانتری 46 دهقان ویلا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در همین راستا مأموران با انجام گشت های محسوس و نامحسوس و انجام اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار در حین سرقت دوچرخه از یک ساختمان شدند.

وی با بیان اینکه متهم به 20 سرقت دوچرخه از پارکینگ ساختمان ها اقرار کرد، اذعان کرد: متهم با استفاده از غفلت شهروندان در اطراف ساختمان ها کمین کرده و پس از خروج افراد از ساختمان حین بسته شدن درب وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت دوچرخه ها می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه و افراد شرور و خلافکار با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را اطلاع دهند و همچنین با نصب دوربین های مدار بسته و قرار دادن دوچرخه ها در محل مناسب و بستن درب مجتمع ها پس از خروج از ساختمان از سرقت اموال خود پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟