آتش در یک واحد نانوایی در رشت

به گزارش رکنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت روز چهارشنبه درباره این حریق گفت: حادثه آتش سوزی یک واحد نانوایی شامگاه گذشته به مرکز ستاد فرماندهی ١٢٥ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ٢٥ آتش نشان با هشت دستگاه اطفایی به محل حادثه در بلوار ولیعصر خیابان هلال احمر اعزام شدند.

شهرام مومنی با بیان این مطلب که در این آتش سوزی شعله های آتش از مسیر طولانی منتهی به محل حادثه مشاهده می شد، اظهار داشت: سه تیم اطفایی نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

وی با اشاره به سرایت آتش به قسمتی از پشت بام یک باب فروشگاه لوازم خانگی اظهار داشت: تیم هایی اطفایی ابتدا نسبت به پیشگیری از گسترش آتش و اطفای کامل این حریق تلاش کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است ضمن این که در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید. .

وی در ادامه از آتش سوزی یک خانه ویلایی در عصر روز گذشته در رشت خبر داد و اضافه کرد: با دریافت این حادثه ۳۹ آتش نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفای و آبرسان از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حریق در خیابان مطهری رشت اعزام شدند.

مومنی با بیان این که محل آتش سوزی یک باب خانه ویلایی متروکه بوده، خاطر نشان کرد: شعله های آتش به واسطه همجواری با دیوار یک باب آپارتمان، سریعا به چوب های باران گیر آن سرایت داشت که آتش نشانان برای پیشگیری از گسترش آتش به آپارتمان و اطفای کامل آتش در این منزل مخروبه اقدام کردند.

وی بیان داشت: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و در این حادثه نیز به کسی آسیب جانی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟