به گزارش رکنا، سردار "رهام بخش حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی کلانتری "19بوستان" شهرستان شیراز، اقدام به کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در ورودی شیراز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی، 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودروها، 20 عدد باطری خودرو، 10 عدد قالیچه، 30 عدد جارو برقی، 40 عدد پرده، 18عدد دوربین مداربسته، 50 عدد پوستر، 40 عدد ماکروفر، 5 عدد درب ضد سرقت، 30 عدد کاغذ دیواری، 10 عدد الکتروپمپ، 4 عدد صفحه گاز و 130 عدد شیرآلات، فیلتر هوا و پیچ و مهره قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار "حبیبی" ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌ها، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟