کشف بیش از 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های بوشهر

به گزارش رکنا، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق سوخت، کالا و ارز اظهار داشت: مبارزه با قاچاق در همه عرصه‌ها در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد و در این راستا تردد شناورها در آبهای خلیج فارس استان بوشهر تحت نظارت دریابانی قرار دارد.

وی، از کشف 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر خبر داد و بیان کرد: روز گذشته دریابانان استان بوشهر با داشتن اشراف اطلاعاتی و کنترل حوزه دریایی طی عملیاتی موفق و منسجم، محموله سوخت قاچای از یک فروند شناور یدک‌کش را کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از شناور توقیفی با توجه به اینکه مدرکی دال بر قانون سوخت موجود نداشته مقدار 83 هزار لیتر سوخت گازوئیل به عنوان قاچاق از آن کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه پرونده این محموله سوخت قاچاق به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌‌صلاح شد افزود: در کشف این قاچاق سوخت که ارزش آن افزون بر 5 میلیارد ریال برآورد شده 9 نفر متهم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه اعمال سودجویانه قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اشتغال و تولید داخلی سبب خروج سرمایه‌های ملی می‌شود خاطر نشان کرد: سوخت قاچاق طبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد که در این راستا دریابانی در مقابله با قاچاق کالا و سوخت از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟