آخرین وضعیت جسمانی محیط‌بان مجروح قائنی + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ جمشید محبت خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست- به اتفاق سرهنگ زاهدی‌پور -فرماندهی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی- و اکبری -مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌جنوبی- صبح امروز با حضور در بیمارستان شهدای شهرستان قائن از محیط‌بان عبدالله اسدی برون عیادت و در جریان وضعیت عمومی وی قرار گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در ساعات اولیه شنیدن خبر این حادثه ناگوار طی تماس تلفنی با مسئولان استان دو موضوع حفظ سلامت محیط‌بان در وهله اول و بسیج کردن تمام اقدامات پزشکی و درمانی در خصوص این محیط‌بان و دیگری تاکید بر پیگیری شناسایی و دستگیری شکارچی متخلف را متذکر شدم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: با حضور در استان و عیادت از این محیط‌بان وضعیت جسمی وی خوب و رو به بهبود بود و کادر پزشکی بیمارستان نهایت تلاش خود را در راستای بهبود وضعیت این عزیز انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

محبت‌خانی همچنین طی تماس تلفنی با دکتر نمکی وزیر بهداشت خواستار رسیدگی هرچه بیشتر به این محیط‌بان شد که خوشبختانه با توجه و نگاه ویژه وزیر بهداشت به حوزه محیط زیست و علی الخصوص محیط‌بانان دستورات لازم در این خصوص از سوی وزیر بهداشت به مسئولان بهداشتی و درمانی استان داده شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های ما در محیط زیست بحث بیمه محیط‌بانان در مواجهه با چنین حوادثی بود که خوشبختانه موضوع بیمه در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست کشور قرار گرفت و هم اکنون نه تنها تمام محیط‌بانان بلکه خانواده این افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که از این بابت نیز دیگر هیچ جای نگرانی برای محیط‌بانان نیست.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور پس از عیادت از محیط‌بان فداکار قائنی و دلجویی از خانواده وی با شرکت در نشستی که با حضور فرماندهی پلیس پیشگیری خراسان جنوبی و فرمانده انتظامی شهرستان قائن انجام شد در جریان پیگیری روند پرونده محیط‌بان اسدی برون قرار گرفت و خواستار شناسایی و دستگیری هرچه سریع‌تر این شکارچی متخلف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟