به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی اقدامات اطلاعاتی و با انجام یک سری تحقیقات تخصصی، یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت و کالا را در شهر زاهدان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل دپوی سوخت و کالای قاچاق این باند، در یک عملیات ضربتی به محل اعزام و در بازرسی از محل علاوه برکشف ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مخازن زیر زمینی مخصوص، تعداد ۴۱ طاقه پارچه قاچاق را به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: در این محل تعداد ۵ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت که به منظور قاچاق سوخت، باک‌های اضافه و غیر استاندارد در آن‌ها تعبیه شده بود توقیف شد.

سرهنگ ملاشاهی در پایان با اشاره به دستگیری ۷ نفر از اعضای این باند و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در جامعه می‌شود و نیروی انتظامی برای برخورد با این پدیده از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟