به گزارش رکنا،سردار "رهام بخش حبیبی"  در این خصوص گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز در راستای اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این خصوص به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند، ولی راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 305 کیلو تریاک کشف شد؛ در این خصوص 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس از انجام یک عملیات دیگر توسط مأموران انتظامی شهرستان بوانات خبرداد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بوانات – خرم بید، به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو اقدام به فرار کرد.

سردار حبیبی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کار گیری سلاح، لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو، 209 کیلو و 500 گرم تریاک و 49 کیلوگرم حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟