به گزارش رکنا، حسین مردانی  با اشاره به تخریب یک رستوران غیر قانونی در باغات جاده حیدره اظهار کرد: ملک مورد نظر اقدام به تغییر کاربری، تخریب باغات و ایجاد باغ‌رستوران به صورت غیر قانونی در فضایی به مساحت 245 متر مربع کرده بود که توسط واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با هماهنگی مقام قضایی، عوامل انتظامی و با استفاده از ماشین آلات و نیروهای شهرداری تخریب شد.

وی گفت: واحد کنترل ساختمان، فنی و اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری قبل از اجرای حکم مورد نظر اقدام به صدور اخطاریه کنترل ساختمان برای تعطیلی عملیات ساختمانی و ارائه مجوز کرده بود.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان افزود: همچنین اخطاریه تبصره 1 ماده 100 قانون شهرداری‌ها برای ارائه توضیحات کتبی و مستندات موجود به کمیسیون، ابلاغ مهلت 10 روز کمیسیون ماده 100 به منظور اعتراض به رای و ابلاغ مهلت 48 ساعته برای اجرای رای به صورت قانونی انجام شده بود.

وی با بیان اینکه تمام لوازم در این رستوران قبل از اجرای رای از محل تخلیه و به صورت سالم تحویل مالک شد و در ادامه سخنانش از اجرای 80 مورد رای تخریب کمیسیون ماده 100 از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مردانی تأکید کرد: با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر قانونی واقع در محدوده و حریم قانونی شهر بدون تبعیض و مماشات طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟