به گزارش رکنا، عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در عسلویه در رابطه با آخرین وضعیت خدمه مفقود شده شناور باری متعلق به شهروندان دیری در 20 مایلی آب‌های جنوب غربی عسلویه اظهار داشت: روز گذشته در جریان دومین روز عملیات جستجو و نجات دریایی که توسط شناور ناجی 18 بندر عسلویه، بالگرد شرکت نفت و گاز پارس و تعدادی از صیادان بومی منطقه ادامه داشت، جسد یکی از دو خدمه مفقود شده این شناور پیدا شد.

فرماندار عسلویه با رد شایعه پیدا شدن دومین مفقودی این شناور که در فضای مجازی مطرح شده بود، افزود: تاکنون خبر رسمی مبنی بر پیدا شدن دومین سرنشین مفقودی شناور یاد شده به ما اعلام نشده است.

وی ادامه داد: عملیات جستجو برای یافتن آخرین خدمه این شناور همچنان ادامه دارد.

یک شناور با پنج خدمه که براساس گزارش‌های دریافتی از مبدا شارجه امارات متحده عربی به سمت بندر دیر در حرکت بود ساعت ۲۱ روز سه شنبه هفته جاری به دلایل نامعلومی در دریا غرق می شود.

چهار نفر از خدمه این شناور به آب پریدند که از این شمار سه نفر از آنها ظهر روز چهارشنبه توسط شناورهای عبوری در محل وقوع حادثه نجات پیدا می‌کنند و پیکر بی‌جان چهارمین سرنشین این شناور نیز روز گذشته پیدا شد و جستجوها برای پیدا کردن آخرین خدمه تاکنون به نتیجه نرسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟