آتش سوزی در برج ۱۲ طبقه و عملیات نجات ۵ محبوس در آسانسور

به گزارش رکنا، عاشوری رییس ستاد فرماندهی آتش نشانی فردیس با اعلام این خبر گفت: حادثه در قسمت داکت برق و تاسیسات طبقه یازدهم این برج ۱۲ طبقه اتفاق افتاد و دود حدود 5 طبقه از این برج را درگیر کرده بود.

وی افزود: با اعلام این حریق در ساعت 23:22 دیشب، 20 نفر نیروی امداد و نجات آتش نشانی فردیس با 6 دستگاه خودروی عملیاتی ظرف مدت کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

عاشوری اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که 5 نفر در آسانسور این برج محبوس شده اند که به دلیل احتمال زیاد خطر برای آنان ابتدا عملیات نجات این افراد صورت گرفت و سپس تمام ساکنان از محل خارج شدند.

رییس ستاد فرماندهی آتش نشانی فردیس با اشاره به گستردگی محل وقوع حادثه گفت: 4 دستگاه خودرو از کرج، یک گروه از مشکین دشت و یک تیم آتش نشان خانم نیز برای کمک به آتش نشانان فردیسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: اطفای حریق در همان دقایق اولیه انجام شد اما ایمن سازی محل به دلیل بررسی تمامی واحد ها تا ساعت 4 بامداد به طول انجامید.

عاشوری افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و چند نفر از افراد ساکن مجتمع مسکونی به علت مشکل تنفسی ناشی از دود آلودگی به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس ستاد فرماندهی آتش نشانی فردیس در بررسی های اولیه علت حادثه را داکت کشی غیر اصولی عنوان کرد، گفت: این ساختمان دارای تاییده آتش نشانی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟