به گزارش رکنا، علی یحیایی ضمن بیان اینکه هلال‌احمر استان سمنان طی شبانه‌ روز گذشته به سه مورد واژگونی خودرو امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: واژگونی پراید در کیلومتر ۱۰۵ محور میامی-شاهرود چهار مصدوم برجای گذاشت که توسط هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی بابیان اینکه واژگونی نیسان نیز روز گذشته در کیلومتر ۴۰ محور آرادان-سرخه فرعی روستای رامه بالا دو مصدوم داشت، افزود: خوشبختانه در حوادث رانندگی شبانه‌روز گذشته استان سمنان فوتی گزارش نشد و تنها مصدومان حادثه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته واژگونی ام. وی. ام در کیلومتر ۳۶ محور دامغان-فولاد محله گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که دو نفر توسط هلال‌احمر و سه نفر مابقی توسط اورژانس برای سیر درمان به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

یحیایی بابیان اینکه مجموع حوادث رانندگی که هلال‌احمر به آن‌ها امدادرسانی کرده است ۱۱ مصدوم گزارش می‌شود، تصریح کرد: توجه به جلو، هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی می‌تواند از وقوع این حوادث و بروز خسارات مالی پیشگیری کند

وی از امدادرسانی در کوهستان در ارتفاعات جنگل ابر نیز خبر داد و افزود: روز گذشته امداد و نجات هلال‌احمر شاهرود نیز به خانمی که در ارتفاعات جنگل ابر دچار افت فشار و تنگی نفس شده بود امدادرسانی کرده است

صبح امروز نیز برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شاهرود به سمت تهران درحرکت بود با یک دستگاه کامیون در مقابل شهرک صنعتی شاهرود که قصد دور زدن را داشت، باعث مصدومیت ۱۱ نفر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟