به گزارش رکنا ، کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه این پیرمرد ۷۴ ساله ح –خ همراه تعداد دیگری از دوستان خود هر روز برای ورزش صبحگاهی در ساحل پارکینگ صفر بابلسر می‌آمدند که امروز به دلیل بیماری قلبی در کنار ساحل سکته کرد و جان باخت.

وی با بیان اینکه تیم اورژانس ۱۱۵ هم برای درمان این بیمار به محل اعزام شدند، افزود: پزشک اورژانس علت مرگ را سکته قلبی اعلام کرد.

کریمیان با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در استان از خردادماه امسال آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: در این مدت ۱۱ نفر غرق شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: ناجیان غریق در این مدت موفق به نجات ۶۰۵ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند که از این تعداد غریق، ۴۴۳ مرد و ۱۶۳ زن بودند که از امواج سهمگین خزر نجات یافتند.

وی گفت: از این تعداد غریق ۲۷ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: شهر‌های ساحلی نوشهر، بابلسر و عباس آباد بیشترین غریق را در این مدت داشتند.

کریمیان افزود: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟