مهار آتش سوزی منطقه چال زرد

به گزارش رکنا، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:با تلاش گسترده نیرو‌های سپاه، بسیج، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر نیرو‌های امدادی که روز گذشته تاکنون در منطقه حضور داشتند، خوشبختانه از ساعاتی قبل آتش سوزی در منطقه چال زرد واقع در روستای گنجوان مهار شد.

وی اظهار کرد:هم اکنون نیز کواد کوپتر‌های سپاه به پرواز درآمده تا بررسی دقیقی از توپوگرافی منطقه به عمل بیاورند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد:نیرو‌های امدادی همچنان در منطقه حاضر بوده تا در صورت نیاز و وقوع آتش سوزی دوباره وارد عمل شوند.

وی افزود:آتش سوزی که این بار به ارتفاعات منطقه چال زرد زده شده بود بعد از گذشت چند روز خاموش شد.

سردار شاکرمی ادامه داد:نیروهای منابع طبیعی و امدادی به منظور تثبیت مهار آتش سوزی در منطقه حضور داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اضافه کرد:این چندمین آتش سوزی است که در طول این ماه در استان ایلام اتفاق می افتد.

وی یادآورشد:با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام مبنی بر نفوذ امواج گرمایی و افزایش دما در سطح استان و افزایش احتمال خطر آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی از هموطنان گرامی به ویژه روستانشینان عزیز درخواست می‌شود از روشن کردن آتش به هرعنوان خودداری نموده و در صورت مشاهده کمترین دود در صورت امکان با رعایت موارد ایمنی آتش را خاموش نمایید.

سردار شاکرمی عنوان کرد:در صورت گسترده بودن آتش سوزی مراتب را سریعا با شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟