پلیس سوئد به تازگی یک باند بزرگ فعال در تجارت جنسی کودکان را کشف کرد. فعالیت این باند از طریق یک وب‌سایت اینترنتی صورت می‌گرفته است و بیشتر قربانیان آن کودکان ۱۳ ساله بودند.

با کشف این سایت که طی تحقیقات یک هفته‌ای صورت گرفت، پلیس درباره سوءاستفاده جنسی مردان بالغ از کودک هشدار داده و آن را موضوعی غیرمعمول در سوئد ندانست.

امیل ایسرزجیو، رئیس بخش اطلاعات پلیس ملی سوئد، گفت «با کودکان، یا همان قربانیان آغاز کردیم. تبلیغات را در سایت‌های گوناگون پیدا کردیم». بنا به گفته او، این قربانیان در یک وب‌سایت پیدا و شناسایی شدند که در آن مردم به تبادل هدیه جنسی و پول می‌پرداختند و به عبارت دیگر این وب‌سایت «بازاری برای فحشا» بوده است. ایسرزجیو در ادامه افزود در حال حاضر ده تحقیق جدید در مورد سوءاستفاده جنسی و تهیه تصاویر نامناسب از کودکان در حال انجام است.

رئیس پلیس سوئد در ادامه افزود: «کودکانی که در این سایت فعالیت می‌کردند ۱۸ ساله هم نبودند، بیشتر آن‌ها ۱۳ سال داشتند. آن‌ها مدت‌ها قربانی تجاوز و دیگر جنایات شده بودند. بیشتر این کودکان دخترانی هستند که در خانواده مورد آزار‌های دیگر واقع شده بودند که این مسئله به خودآزاری آن‌ها نیز منجر شده است».

او در ادامه، هشدار داد تقاضای بالایی برای سوءاستفاه جنسی از کودکان در سوئد وجود دارد، همچنین کودکان به شدت با خطر قاچاق انسان روبرو هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟