تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با عابرپیاده + عکس

به گزارش رکنا؛ 20 دقیقه بامداد امروز گذشته بود که حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 و محبوس شدن سرنشینان در بزرگراه خلیج‌فارس، مقابل روستای پلایین به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 50 و گروه نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

سید محمود میرمحمدی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 صندوقدار به علت نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی، واژگون و پس از برخورد با یک خانم عابر 30 ساله در وسط بزرگراه متوقف شده بود.

وی با اشاره به محبوس شدن سرنشینان خودرو، افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با رعایت اصول ایمنی، پس از قطع برق خودرو، محبوسان را از داخل خودرو کرده و آنها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: بنابر تأیید عوامل اورژانس، عابرپیاده در پی این برخورد جان خود را از دست داده و دو نفر از سه سرنشین این خودرو (مردی و زنی 38 و 70 ساله) با توجه به آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه سر و گردن و پا برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی، ضمن پاکسازی بزرگراه از بقایای به جا مانده از این حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصادف2

کدخبر: 488837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟