برخورد تیبا و پژو جان یک پاکستانی را گرفت + عکس

به گزارش رکنا، برخورد دو خودروی سواری تیبا و پژو ۴۰۵ جمعه شب در اتوبان آزادگان شاهین شهر به مرگ یک تبعه پاکستانی و مصدومیت پنج تن دیگر منجر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه گفت: این حادثه ساعت ۲۲:۸ دقیقه جمعه شب رخ داد و به دنبال اعلام آن به اتاق فرمان اورژانس، ۲ واحد آمبولانس از ۱۱۵ به محل سانحه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد ۵۵ ساله از اتباع پاکستانی در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: پنج مرد ۲۴، ۲۷، ۴۶، ۵۱ و ۶۰ ساله دیگر که تعدادی از آنها تبعه پاکستان بودند در این سانحه مصدوم شدند که سه نفر از آنها پس از دریافت خدمات درمانی در محل به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند و دو نفر از مصدومان نیز برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است. شهرستان شاهین شهر و میمه در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان ۱۴۵ پایگاه شامل ۷۵ پایگاه شهری، ۶۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۳۰ نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می‌کند.

بر اساس آمار موجود، سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده‌ای به خصوص در جاده‌های کویری کشور جان خود را از دست می‌دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می‌شوند.

دو هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد، همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌گیرد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟