آتش‌سوزی در بلوار چمران شیراز مهار شد

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی در یکی از باغات بلوار چمران،شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های 15 و 20 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: دراین حادثه قسمتی از علف های خشک باغ به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد که با توجه به وجود علف و بوته‌های خشک فراوان دراین مکان، شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوری که هر آن احتمال می رفت آتش به کوهستان و درختان و فضای سبز مجاور باغ نیز سرایت کند.

قانع با اشاره به این که آتش سوزی در حال سرایت به درختان و کوهستان مجاور باغ بود، افزود: آتش‌نشانان بی درنگ با استفاده از لوله‌های آب پرفشار آتش نشانی از جهات مختلف مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شده و با مهار به موقع آتش از سرایت آن به نقاط دیگر اعم از کوهستان و درختان دیگر جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی در مورد علت بروز این حادثه گفت: آتش‌نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش‌سوزی و دادن تذکرات ایمنی لازم به مأموریت خود پایان دادند و کارشناسان آتش‌نشانی منطقه درحال تحقیق و بررسی دلایل وقوع این آتش‌سوزی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟