مراتع همدان در 24 ساعت 10 بار آتش گرفت

 رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

محمدرضا بیاناتی  گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۳ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در روز گذشته بوده است.

وی گفت: روز دهم تیرماه شهروندان همدانی ۴۸۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۶ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۸ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۰۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۳ مورد آتش سوزی شامل حریق پیک نیک در شهرک مدنی، حریق درختان در استادان، حریق سطل زباله در شهرک الوند و ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در خیابان بوعلی ۲ مورد، روستای یلفان، پشت اتکا، میدان بار، اعتمادیه، قاسم آباد، پردیس، بلوار امام خمینی و بلوار جوان بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و ۲ مورد مهار حیوانات در بلوار کولاب و استخر عباس آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان اضافه کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟