علی عسکری اظهار کرد: طی تماس تلفنی در ساعت ۲۱ و ۲۳ دقیقه شب ۲۷ خرداد ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات «۱۲۵» این سازمان یک مورد ریزش آوار بر روی یک خودرو پراید آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را خیابان شریعتی اعلام کرد و افزود: بلافاصله یک تیم اطفاء حریق و امداد-نجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه ها به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید زیر آوار رفت و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو یک نفر در آن محبوس شده بود که توسط آتشنشانان خارج شد.

وی علت فرو ریختن دیوار را فرسودگی آن عنوان و تصریح کرد: در این حادثه فرد مبحوس شده مجروح شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از طعمه حریق شدن یک باب مغازه خبر داد و بیان کرد: در ساعت ۱۵ و ۵۴ دقیقه یک باب مغازه مواد غذایی طعمه حریق شد.

عسکری افزود: تیم اطفاء حریق این سازمان سریعاً در محل حادثه حضور یافته و در کمترین زمان عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان انجام و از پیشروی آتش جلوگیری عمل آمد.

وی همچنین از اطفاء حریق یک خودرو پراید در بلوار امام صادق (ع) خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۵ و چهار دقیقه رخ داد که سریعاً یک دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش توسط آتش نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان عنوان کرد: علت حوادث ذکر شده توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟