رحمان احمدی روز جمعه  افزود: پس از دریافت گزارش این حادثه در منطقه مکریان مهاباد از طریق سامانه ۱۲۵، بلافاصله مأموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در یکی از طبقات ساخمان مسکونی نیمه کاره که کارگران در آن مشغول به کار بودند، اتفاق افتاده و موجب مصدومیت و سوختگی کارگران شده بود.

احمدی اضافه کرد: مأموران آتش نشانی ضمن خاموش کردن آتش با کمک مرکز فوریت‌های پزشکی چهار کارگر مصدوم را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند اما این افراد به علت شدت جراحت‌های وارده به مرکز استان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد بیان کرد: بر اساس ادعای افراد حاضر در محل حادثه، انفجار کپسول گاز پیک نیک موجب سوختگی بدن کارگران شده است.

احمدی یادآور شد: حوادث ناشی از استفاده از کپسول‌های گاز غیراستاندارد پیک‌نیک و بکارگیری غیراصولی از آنها بخصوص در فضاهای بسته باعث بروز حوادثی زیادی برای مردم می‌شود.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

۵۳۸ مأموریت در طول یک سال گذشته توسط این سازمان انجام شد که ۳۹۴ مورد آن مربوط به اطفای حریق بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟