به گزارش رکنا، پیمان نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان باخرز گفت: شنا در استخر ذخیره آب کشاورزی جان دو جوان ۲۱ و ۳۲ ساله را در این شهرستان گرفت.
وی افزود: با اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی، نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند، اما عملیات احیا قلبی این دو جوان در محل وقوع حادثه که فاقد علائم حیاتی بودند موفقت آمیز نبود.
وی ادامه داد: جسد این دو جوان با کمک نیرو‌های امدادی به بیرون از آب منتقل شد و برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی باخرز تحویل داده شد.
۴ هکتار از مزارع کشت گندم کاشمر طعمه حریق شد
امیر نژاد رحیم رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: براثر بی‌احتیاطی ۴ هکتار از مزارع کشت گندم در منطقه کاشمر قبل از برداشت، طعمه حریق شد.
وی افزود: این زمین های کشاورزی که عمدتاً محصول گندم و جو زیر کشت داشتند دچار حریق شد که به‌طور کامل محصول کشاورزی این اراضی از بین رفت و خسارت مالی به مالکین وارد کرد.
رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر تصریح کرد: این حادثه هنگامی رخ داد که یکی از مالکین به‌وسیله شعله پیک‌نیک قصد سوزاندن علف‌های هرز مزرعه خود را داشت که حریق از کنترل وی خارج و موجب از بین رفتن مزارع مجاور شد.
تصادف در تایباد یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت
سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی مزدا با موتور سیکلت راکبان آن کشته و دو سرنشین آن مصدوم شدند.
وی افزود: در این حادثه مصدومان با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا شهر تایباد منتقل شدند.
فرمانده انتظامی تایباد گفت: در این حادثه به علت شدت جراحات راکب موتور سیکلت در بیمارستان این شهر جان خود را از دست داد.
سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تایباد علت وقوع این حادثه را عدم بی توجهی راننده خودروی مزدا به حلو اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 481540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟