به گزارش رکنا، جلال پوران فرد مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این تصادف در ساعت ۲۲ و ۳۷ دقیقه دیشب ۱۳خردادماه۹۸ در محور سپیدار بویراحمد روستای وحدت آباد اتفاق افتاد که بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج ۴ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
پوران فرد با بیان اینکه هر ۹ مصدوم این صحنه حادثه توسط آمبولانس های اورژانس اقدامات اولیه را دریافت کردند افزود: به علت آسیب شدید ۳ مصدوم این حادثه بدحال گزارش شده اند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان تصریح کرد: هر ۹ مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند. وی نیز از واژگونی وانت پیکان در محور اصلی یاسوج به دشتروم در حسین آباد به میان آورد و افزود در این حادثه راننده وانت بار مصدوم شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ دشتروم بعداز ارایه خدمات به بیمارستان انتقال داده شد.
پوران فرد نیز اشاره‌ای به واژگونی پژو در محور یاسوج به شیراز روستای پریکدان کرد و ادامه داد: این تصادف ۲ مصدوم در پی داشت.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد: این تصادف در ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه عصر دیروز به وقوع پیوست که وضعیت هر دو به علت شدت جراحات بدحال گزارش شد که هر دومصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟