آتش سوزی تولیدی کفش در شهرک صنعتی جی اطفا شد

فرهاد کاوه آهنگران گفت: در حوالی ساعت 21:17 دقیقه شب گذشته گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی قسمتی از کارخانه تولید کفش در شهرک صنعتی جی داشتیم که از ایستگاه‌های 4 و 15 نیرو اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بابیان اینکه کارخانه تولید الیاف نیز هم‌جوار با این کارخانه بود و حساسیت بالایی داشت، گفت: نیروی‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی مقدمات اولیه کار را فراهم کرده بودند و بعد از رسیدن نیروی‌های آتش‌نشانی حریف اطفا شد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو نفر از نیروی‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی دچار دودزدگی شدند که به بیمارستان منتقل و بعد از دوره درمانی مرخص شدند و حریق اتفاق افتاده در قسمت مواد اولیه کارخانه تولید کفش بود که خساراتی را به دنبال داشت.

کاوه آهنگران در ادامه گفت: روز گذشته نیز، حوالی ساعت 12:05 دقیقه گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی انبار ضایعات دارویی بیمارستان شهید چمران اصفهان داشتیم که به خاطر حساسیت مورد از سه ایستگاه 5 و 20 و 23 نیرو اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: خود انبار دارو خسارات زیادی نداشت و مقداری ضایعات انباشته‌شده بود که این انبار جنب یکی از ساختمان‌های بیمارستان در محوطه باز بود.

وی بابیان اینکه به دلیل حساسیت موجود نیروی‌های آتش‌نشانی در کمترین زمان به محل حادثه رسیدند، گفت: در کمترین زمان این حادثه اطفا حریق شد و از ورودش به محیط بیمارستان جلوگیری شد که خسارت مالی هم به دلیل ضایعات بودن داروها حداقل بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟