آتش سوزی در جنگل های سوم شعبان دزفول مهار شد+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۹ :۱۹ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در اراضی جنگلی سوم شعبان دزفول اطلاع رسانی شد که ۲ اکیپ از ایستگاه های شماره ۲ و سه آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شد و اقدام به مهار آتش سوزی کردند.
عبدالحسین معظم فر افزود: در این حادثه که علت آن در حال بررسی است، چندین هکتار از اراضی جنگلی بویژه درختان آکالیپتوس و انواع درختان جنگلی طعمه حریق شدند.
وی اضافه کرد: این آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانان و همچنین واحد آتش نشانی کوی سوم شعبان، واحد آتش نشانی پایگاه چهارم شکاری دزفول، سازمان آتش نشانی اندیمشک و خودروی آبرسان اداره موتوری شهرداری دزفول طی سه ساعت تلاش مداوم مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
مدیرعامل آتش نشانی دزفول ضمن تقدیر از تمام نیروهای عملیاتی که در این حادثه به آتش نشانان یاری رساندند، افزود: از مساحت جنگل و تعداد درختهایی که در این حادثه طعمه حریق شده اند آمار دقیقی در دست نیست و هم اکنون آتش نشانان در حال لکه گیری حریق هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟