واژگونی خودرو سواری سه مجروح بر جای گذاشت + عکس

به گزارش رکنا، وقوع این حادثه ساعت 2:47 دقیقه بامداد امروز از سوی شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که ستادفرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستکاه 78 به همراه گروه امداد و نجات 2 این سازمان را به بزرگراه امام علی(ع)، قبل از بزرگراه آزادگان روانه کرد.
به گفته یوسف قدری فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری ال نود در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) درحال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر منحرف و بر روی سقف واژگون شد.
وی افزود: این حادثه منجر به مصدومیت هر سه سرنشین این خودرو شامل دو مرد ۴۷ و ۴۲ ساله و یک زن ۳۳ ساله شد که هر سه نفر با کمک حاضرین از داخل اتاقک خودرو خارج شدند.
این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از درخواست عوامل اورژانس و چیدن علائم ترافیکی در محل حادثه، مشغول ایمن سازی و جلوگیری از نشت بنزین خودرو شدند و همچنین پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه و انتقال به حاشیه ی امن بزرگراه، مصدومین را به عوامل اورژانس سپردند. 
قدری درخاتمه گفت: علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

واژگونی خودرو2واژگونی خودرو1

کدخبر: 478636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟