کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از فوت یک دانش آموز ۱۰ ساله بر اثر سقوط از خودرو در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: دوشنبه هفته جاری با وصول خبر بروز حادثه سقوط یکی از دانش آموزان از یکی از سرویس‌های مدارس دانش آموزان در این شهرستان، بررسی کم و کیف وقوع حادثه از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: طبق گزارش‌های اولیه و تحقیقات صورت گرفته ظاهرا دو نفر از دانش آموزان در داخل سرویس مدرسه، مشغول شوخی با یکدیگر بودند که به علت ورود ضربه به درب مینی بوس حامل دانش آموزان، یک دانش آموز ۱۰ ساله از خودروی در حال حرکت به بیرون سقوط می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین افزود: دانش آموز آسیب دیده بلافاصله به مراکز درمانی منتقل یافت اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

کریمی اظهار کرد: در خصوص این حادثه پرونده قضائی تشکیل شد و مراتب به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده و هم اکنون تحت رسیدگی قرار دارد.

این مقام قضایی ادامه داد: جسد به منظور تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل یافته و راننده مینی بوس هم بعنوان متهم با صدور قرار تأمین کیفری و با معرفی وثیقه فعلا آزاد گردیده است.

وی در پایان گفت: خودرو مربوطه به منظور بررسی کارشناسانه ابعاد مختلف ماجرا تا اطلاع ثانوی توقیف شده و تحقیقات تکمیلی تا وصول نظریه پزشکی قانونی و کارشناس یا کارشناسان و روشن شدن ماهیت و زوایای دیگر این حادثه کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟