ده‌ها میلیارد ریال خسارت بر اثر آتش‌سوزی لوازم انبار خودرو

به گزارش رکنا، به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 2:50 دقیقه بامداد امروز، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاههای 129 و 16 به همراه تانکر آب و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، خیابان عرفان، میدان پدر رهسپار کرد. 
داود قلی‌زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران در مورد جزئیات این آتش‌سوزی گفت: هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه، یک باب سوله به مساحت تقریبی 250 متر مربع با کار بری انبار لوازم یدکی انواع خودرو کاملا طعمه شعله‌های آتش شده و آتش در حال سرایت به سوله‌های همجوار نیز بود.
وی ادامه داد: با توجه به تماس‌های اولیه شاهدان و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد گرفتار درداخل این انبار، تعدادی از آتش‌نشانان به سرعت به جست‌و‌جوی محبوسین احتمالی در میان این آتش‌سوزی پرداختند.
قلی‌زاده با اشاره به اینکه این انبار مملواز کارتن‌های حاوی لوازم یدکی خودروهای خارجی و گران قیمت بود، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند ودر مدت زمان کوتاهی این آتش‌سوزی را خاموش کرده وهمچنین از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه فرد یا افرادی در داخل این آتش‌سوزی گرفتار و یا مجروح نشده بود.
وی تأکید کرد: بنا به اظهار مالکان، دراین حادثه ده‌ها میلیارد ریال کالا و لوازم یدکی انواع خودروهای خارجی در میان آتش‌سوزی از بین رفت.
قلی‌زاده در خاتمه ابراز داشت: هم‌اکنون کارشناسان آتش‌نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این آتش‌سوزی و همچنین برآورد میزان دقیق خسارات وارده هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟